jo tack, jag lever allt!

Oj vad längesen det var jag bloggade! För nästan exakt en vecka sedan.. Har inte haft varken tid att ens gå in på datan, eller ork att sätta på datan när kag väl har haft yttepytte tid ;) Men nu är det äntligen lite lättare och lugnare för ett tag framöver. OCh som grädden på moset så är vi lediga imorgon!! JIPPIE :D Så då blir det stan med Gabbi och Lisen och sedan stallet och äntligen träna för Camilla igen, oj vad längesen det var sist. Var i mitten av juni om jag inte minns fel.. Men nu blir det ändring!

Jo det har varit väldigt mycket förra veckan. Stallet typ varje dag och sedan hade ju klubben tävlingar i helgen så det var att gå upp 6 i lördags och 7 igår.. Jättekul på en helg eller inte. Får sova ut imorgon istället :D

Nu ska jag gå in och duscha, hörs imorgon, I promise!
/Anna



Alla kommentarer:

Skrivet av: Emelie

haha jag är så gott som ledig varje onsdag, slutar 12 ;)

2008-09-30 @ 13:57:31
Hemsida: http://mligertmo.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar: