Söndag

Jahopp, då var det söndag igen. Känns som om helgen går så himla snabbt, även fast man egentligen inte gör någonting!? Någon mer som känner så? Nu när det annars går mor höst och vinter har jag hittat ett par "skor" som jag bara mååste ha! De finns på topshop och är så gudomligt söta :D De finns här! Och enligt Emelies uträkning så kostar dem ca 180kr! Som hittat ju :D

Imorgon ska jag försöka få med någon till stan så att jag kan köpa mina chinos från Cubus! Ångrar så att jag inte köpte de när jag och Gabbi var där i torsdags. Sedan runt 18 blir det gymmet med Lisa :)

Nej nu ska jag fortsätta kolla på filmen på Tv4+ och sedan plugga lite kanske? Låter det bra?
Godnatt och puss

/Anna



Alla kommentarer:

Skrivet av: Daniel

Skippa plugganet tycker jag!

2008-09-15 @ 13:36:15
Hemsida: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Vad har du på hjärtat?



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar: