Tråkigt, tråkigare, orientering

Denna måndagen har varit helt okej! Började med att jag skulle träffa Johanna i skolan vid kvart i nio. Men blev lite sen eftersom jag glömde vovven, fy skäms på mig ;) Haha, men han var ju ute på gräset, så jag tänkte ju inte på honom (A)
Jag skulle träffa Johanna tidigare eftersom vi skulle fixa engelskan då vi skulle ha redovisning idag, gick faktiskt bra! Sedan lunch, svenska och idrott. Orienterade i wendelsbergskogen.. Big suck.. Så tråkigt!

Nu ska jag gå en snabbis med vovven och sedan kommer Gabbi så ska vi hämta Lisa vid terminalen och åka och gymma på friskis! :D
Peace and love
/Anna



Alla kommentarer:

Skrivet av: Lotta

Haha, det finns väl inget bättre än att springa omkring i wendelsberg? Har jag gjort nästan hela mitt liv :P

2008-09-15 @ 17:49:01
Skrivet av: Anna

haha! finnsjön is the shit, sen kommer wendelsberg ;)

2008-09-15 @ 21:05:51
Hemsida: http://anoziz.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar: