Hej o hå!

Hej och hå till att börja med! Har inte skrivit på flera dagar.. I fredags var det iaf skola igen, sedan Allum och köpa present till farfar som har fyllt år och som gick i pension! Det blev ett träningsställ i mörkblått :) På kvällen var det kalas hos farmor och farfar, mysigt! Men när vi sitter där och fikar mitt i Allum, så tror ni inte att brandlarmet börjat pipa just då! Så ut går vi och ser att det ryker som svart rök från andra sidan.. Senare får vi höra att det är en moped som någon tänt eld på..

På lördagen var det Augustifestivalen och där delade vi ut f&s lappar och minglade med Peter Siepen(?)! Haha ;)

Söndag var det ridning, red ut tsm med mamma, pappa och ludde :)

Idag var det studiedag och då åkte jag och mamma in till nelly.com's lagerutförsäljning inne i stan och kollade lite. Hittade en supersöt blåblommig klänning! Efter det gick jag och mamma runt i Haga och fikade, väldigt mysigt :D Sedan hem och städa och sedan stallet. Nu sitter jag här och måste skriva en engelskauppsats.. Skola imorgon igen..
puss och kram
/Anna



Alla kommentarer:

Skrivet av: Peter PC Carlsson

Kolla gärna in och anta min utmaning

http://enbart.blogg.se/2008/august/080815-enbart-utmaning-3.html

2008-09-01 @ 21:43:48
Hemsida: http://enbart.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar: