where the sun has no colour

Var idag uppe med tuppen, närmare bestämt klockan sju! Härligt på en lördag, suck. Åkte till stallet, släppte ut de hästarna som var hemma och inte på tävling. Sedan mocka och fixa höpåsar till två hästar ;) Sedan rida och sen hem och käka och då bestämde jag mig för att åka ner till Råda och kolla på Pernillas sista ritt och även fotografera lite! Sedan hem och dega till max framför datan och teven. Fotade även Ludde lite förut, när jag ändå va ute med honom! Söt som han är så fick jag några riktigt bra bilder :D (Dock blev färgerna lite dåliga på ludde bilden, men orkar inte fixa i ph nu..) Aja ni får se en bild på Pernilla och Whitney och en på Ludde, nu ska jag kolla film och käka gott!

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Puss och godnatt!
/Anna




Alla kommentarer:


Vad har du på hjärtat?



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar: