aprilapril

ovärt. så känns hela denna dagen. eller inte solen och att jag träffa lisa! men njä jag vet inte, känner på mig att jag kommer bli sjuk snart. nåt är knep iaf.

orkar ingenting, har naturkunskaps prov imorgon (!!!) och jag har knappt pluggat nåt, visst det är inte så svårt egentligen men jag orkar inte. boken har legat bredvid mig nu hur länge som helst, han va även med ute på altanen förut när jag sola. UNDERBART! men han va mer där som mentalt stöd, vem vet kanske överförde lite telepatiska tankar medans jag låg och sussade i solskenet?

onormal? oja och även lite störd haha. men idag är en sån dag. en sån underbart härlig solig dag och jag har faktiskt inte blivit lurad en enda gång!



Alla kommentarer:


Vad har du på hjärtat?



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar: