det verkar så lätt

wohoooooooooooo. jag e pepp som fan nu. STOCKHOLM IMORRN MED BÄSTA KLASSEN FFS! :D och nu har jag gjort geografiprovet också och fyfan jävla äckel geografi vad sämst det gick. nu ser vi fram emot massa härliga nationella prov istället.. men först STOCKHOLM. och gott folk, för fan smsa och ring nu!

nu ska jag duscha, sen föna håret, sen platta håret, sen packa ner lite av det sista, sen sova! blir upp vid sju imorrn typ, drar ifrån mölnlycke imorrn vid halv nio. ses på torsdag :D



Alla kommentarer:

Skrivet av: Sarah

aaah, jag e så avis på er! Vill oxå till sthlm :)Haha, gött att höra att du oxå gillar jake yummie gyllenhall haha, bara vi typ ;)

2009-04-28 @ 22:31:04
Hemsida: http://sarahellmin.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar: