ger bort mitt liv till första bästa

ovärdaste dagen på länge. en lektion. EN!! där vi såg en dokumentär som vi lika gärna kunde sett på svt play. aja satt i solen och schtekte istället och det va varmt! satans det blev riktigt hett ;) men såklart när jag skulle gå till bussen så skulle det börja REGNA!! pissblöt vandrade jag in på terminalen, jätteskoj verkligen! och inte nog med det när jag hoppade av bussen ute i härryda så luktade det daggmask. ni vet sådär som det luktar när det regnat på sommaren? precis så. jävla daggmask. en bra sak var att jag fick 150 spänn idag!! behövdes verkligen så tack för det :D nu tv och sedan duschen och sist men inte minst äckelpäckelboken kallocain. puss på mitt liv



Alla kommentarer:

Skrivet av: Emelie

sv: carrie style is the only way of life ;)

2009-04-14 @ 20:11:42
Hemsida: http://mligertmo.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar: