jag fattar inte varför

ärligt jag är sämst. på allt. på all jävla skit i hela världen. så känner jag nu. och när jag red, då helvete, kände för att bara lipa. vet inte varför för hästen va snäll o söt men allt ba åh, typ kaos i hjärnan. känns som pannkakssmet. vill helst bara ligga kvar under täcket och begrava mig där. snoozade en timma imorse vilket gjorde att jag inte hann käka nån frulle vilket resulterar i jävligt hungrig mage! hängde sen med patte på lunchen och vi satt o schtekte i solen. åkte sen till stan med malin och vi besökte nog varenda jävla affär runt omkring nordstan. vi hitta iaf nåt som vi sökte tillslut. och jag hittade ett illrosa nagellack, superläckert! och ett par ljusa jeans från bikbok (här) som förut kosta 499 men som nu var nersatt till 249, jag ska HA tänkte jag och la undan dom tills imorrn. så blir en stan imorrn igen!
- syns inte utanpå men känns som fan inuti



Alla kommentarer:


Vad har du på hjärtat?



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar: