myror & tanter

sommartider hejhej! och hej jag är peppad som fan till stockholm! och hej vi ska bo alla 15 tjejor i ett rum, kommer ju vara såå tyst när vi ska sova vid 23 hahahah. och hej jag är såå duktig och laddar ner filmer och musik som aldrig förr. men ipred-lagen kan ta och stoppa upp sig någonstans där solen inte lyser. och hej vad jag verkligen inte älskar någon av datorerna nu. båda är helt fuckade och internet är så seeeeeegt och när det väl kommer upp så står det sidan kan ej visas. men msn funkar fortfarande, om än knappt. stackars mig faktiskt, vilka i-landsproblem liksom!! det blir för övrigt lejonkungen och en shoppaholics bekännelser som jag ska kika på.

btw så gick engelskan kind of good. i'm happy. jag fick ihop lite mer än 450 ord! minst va 200 och max 600. bara sådär helt plötsligt så kunde jag nåt liksom? och engelska, wtf jag e sämst? eh aja bra va det iaf.



Alla kommentarer:

Skrivet av: lisa

jag finns för dig med, <3<3

2009-04-25 @ 15:50:38
Hemsida: http://lisasa.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar: