jag har inget att göra

Du heter: Anna Johanson (med endast ett s faktiskt!)
Smeknamn: annapanna, panna, annis
Låt som när du är ledsen sörjer till? jeff buckley - hallelujah
Beroende av: min ipod
Vad tror folk om dig? det får du la fråga dom!
Vad får du oftast komplimanger för? ögonen, benen och håret
Vad säger du för att imponera på någon? beror på vilken människa det är som jag ska övertyga att jag är bäst ;)
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? Ok :D<3
Var bor du? mölnlycke
Trivs du där? jovars
Äger du några Converse? yepp
Sprit, cider, vin eller öl? cider
Brukar du bli för full? proppen
Vad har du för mobiloperatör? tele2comviq
Är du allergisk mot något? pollen, nötter, äpple, att skala potatis och morötter
Hur svarar du i mobilen? aa hallå?
Vem ringde du senast? mams
Vad sa den du senast pratade med i telefonen? en massa, prata en timma med lisen och jag orkar inte riktigt dra upp allt ;)
Antal timmar sömn i natt: hm, 8 kanske
Sov du ensam? mm
Brukar du komma i tid? haha nää
När mår du bra? när jag är med dom mest underbara på denna jord
När blev du fotad senast? i lördags
Hur känner du dig nu? depp
Vanligaste färg på dina kläder? vitt skulle jag tro
Vad tycker du om fötter? usch
Vad saknar du? mycket
Hade du en bra kväll igår? nä
Favoritdryck på morgonen? oboy!!
Rakar du benen? vem gör inte liksom?
När brukar du oftast gå och lägga dig? elva på vardag kanske, olika på helgen
Sysslar du med någon idrott? rider på hästispållarna
Vill du hellre ha mail än brev? hm nä
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? jodå det finns väl det också
Har du spytt offentligt? inte vad jag kan minnas
Är du nöjd med ditt liv? inte en chans
Är du bortskämd? nja
Vad gör du i morgon? funderar på att skippa skolan kanske
Vad är det värsta du vet? falska människor och grodor, ormar, spindlar och pappa långbenar
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? beror på om jag fått pengar eller inte
Vad längtar du till? sommaren
Har du bra vänner och äkta vänskap? dom bästa
Vad är det finaste du fått? min rosa ipod och min spice girls tröja som har lett till väldigt bra saker!
En speciell dag du minns? 25 okt
Hur gammal är du? 16
Du samlar på? solglasögon kanske?
Vem ringer du när du är arg/ledsen: dom bästa
Gillar du golf? i minigolf äger jag alla
Vilken tid gick du upp idag? halv tolv
Har du sovit i din egen säng inatt? mm
Har du strumpor på dig nu? yes
Är det okej att gråta? klart!
När grät du senast? nån dag sen
Vad skulle du göra om du vann en miljon? resa som en dåre, shoppa som en idiot, och köpa en dösnygg bmw
Bär du glasögon eller linser? linser
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? nä
När går du upp ur sängen en helgmorgon? runt halv tolv
Har du piercing? hål i öronen men vill ha navelpiercing
Vill du gifta dig? inte nu, men sen ja
Vill du ha barn? beror på om dom e snälla
Solar du ofta? ganska
Är du bra på att laga mat? haha absolut inte
Är du flygrädd? nepp
Vad dricker du helst när du är törstig? coca cola
Vilken är din favoritglass? triumfglass choklad och vanilj och twister
Tror du på ett liv efter döden? vet inte
Tycker du om sushi? neej och kommer aldrig smaka heller!
Vad äter du helst när du ser på film? nåt gott som innehåller socker
Bor dina föräldrar tillsammans? ja
Har du tandläkarskräck? lite lagom mycket ja
Är du morgon- eller kvällsmänniska? kvällsmänniska definitivt
Vilken ögonfärg har du? väldigt blåa
Har du någon gång gråtit dej till sömns? klart
Biter du på naglarna? nej inte naglarna men på annat
Hur ofta tränar/motionerar du? varierar
Senaste låt du hörde? lady gaga - fashion



Alla kommentarer:

Skrivet av: lisa

svar: jag är också så himla glad för att du finns i mitt liv!<3

2009-04-13 @ 17:53:51
Hemsida: http://lisasa.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar: