until we bleed

fick 27/36 på mitt spanskaförhör idag och det va inte ett lätt förhör kan jag säga (y) har även köpt mina underbart übersnügga jeans, gladglad. skolan va soft, började tio i tio med att vi gjorde nån enkät på datan och sedan prata vi om stockholmsresan, drar snart ju! 28 april till 30 april. ganska soft att man får pengar precis innan (a) kommer inte shoppa alls, fast egentligen vad har dom där som vi inte har här i götet? visst massa andra svindyra affärer men där har man ju ändå inte råd att shoppa liksom. sen långs håltimma och då satt vi och schtekte på våran fräcka balkong och jag utmanade ödet genom att sitta på räcket. på andra våningen. den du! men jag klarade mig. sedan bort och köpa glass på statoil och sedan en spanska lektion innan vi drog till stan. aja nu blev jag sugen på godis och vad som händer näst, lär vi se. yiihaa



Alla kommentarer:


Vad har du på hjärtat?



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar: