så kan det gå en onsdag som denna

fyfan vad livet är jävligt, men ändå så great! på samma gång också. sjukt. för jävligt eftersom jag ska lämna in en engelska på två a4 imorrn men som jag ännu inte gjort. planerar att köra "oj jag råkade glömma den hemma, du får den imorrn" och hoppas att hon går på den och skriva den imorn och lämna in på fredag! hade ju fint besök som bestod av farmor, farfar, wille och sedan malin! dågår det inte och skriva engelska (a) jag o malin kom fram till att vi ska börja lira fotboll igen! på lägsta nivå verkligen, men fyyfan vad skoj! har redan tatt fram gamla fotbollsskorna och dom PASSAR! det e vansinne, var ju typ fyra årsen jag hade de sist. ojoj. men jag minns att jag köpte de under gothia cup och de är så fruktansvärt balla, du skulle bara veta va! så känner du för att joina oss så ska vi lira lite i helgen! och jag kommer se ut som värsta proffset men spela som en jävla antilop, bara så du vet lite i förtid. tjingen på plingen



Alla kommentarer:


Vad har du på hjärtat?



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar: