every single day

jag vill gå i ide. fram tills sommaren ungefär, lite innan skolavslutningen typ. för den får man ju inte missa. nu när jag har världens bästa klänning faktiskt! har faktiskt vart lite duktig idag och läst i kallocain, typ sämsta boken ever men måste ju va färdig tills torsdag då vi har boksamtal. borde egentligen skriva på engelskan, räkna lite matte och plugga på spanska förhöret som jag ska ha imorrn men jag pallar inte. neej har bildredovisning om världens mest fuckade bild imorrn också. hahaha det är jag som målat och bilden är inte att leka med, såå sämst. och nu är jag hungrig också, och jag vill ut och gå och jag vill shoppa. livet är inte lätt när det är svårt.



Alla kommentarer:


Vad har du på hjärtat?



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar: