16.10

lovet går himla mycket för fort!! redan onsdag liksom. har idag vart o solat med lisa och köpte sedan med mig sallad från johnséns hem, gottgott! hem och duscha och käka och nu sitter jag här, kul när människor svarar på sina sms liksom! ska sen till f&f och äta påskmat eller nåt. igår va jag och träna och snabbt hem och fixa och sedan drog jag till lisen där även hennes kusin, kompis från sthlm och gabbi var, trevlans mysigt hade vi! äsch jag får väl utnyttja tiden genom att plugga eller nåt då kanske, såhär kan vi ju inte ha det. see u later



Alla kommentarer:

Skrivet av: Sandra

Sola sola sola, fan ska dra till solstugan snart jag med! är blek blek blek, haha! ;)

2009-04-08 @ 18:22:42
Hemsida: http://ssomisandra.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar: