i will live for you

nästa peng får gå till ett par ljusa slitna jeans som jag har hittat på bikbok! får veerkligen hoppas de passar mig bara, annars blir det tår i ögat. ett par baslinnen från jc hade inte heller suttit fel, och ett par vita racemarine sneakers från stadium. en ny svart väska från accent och en skinnjacka på det. om jag nudå kunde få cirka 5000 riksdaler i månaden så hade detta vart en realistisk fantasi men det är det ju inte nu, och inte alla andra gånger heller.

juuust det ju! daniel, elin och desmond kommer ju hem på torsdag med snyggigt snygga tröjor, hoppas jag hehe. kanske en adidas tröja också? om dom haft tur och hittat en sån, för annars blir det ju faktiskt lite svårt, men livet är ju svårt.



Alla kommentarer:


Vad har du på hjärtat?



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar: