when the sun has no colour

satan i gatan vad jag älskar solen. men jag hatar förkylingar, och en sån dras jag med just nu. en seg sådan också. imorse var det tandläkarbesök i mölndal, snabbt gick det ojoj. det var mest bara öppna munnen, bit ihop, ser bra ut, gapa, bit ihop, bra. ska dit i juni igen och byta och fixa med tandställningen. usch!

naturkunskapsprovet kunde gått bättre, men gick ändå ganska bra för att inte ha pluggat mycket alls. gick hem vid lunch idag, kände mig alldeles för borta för att orka sitta och göra matte och ha geografi med jesusoscar så jag tog med mig böckerna hem och pluggade hemma istället. sedan blev det en promenix med ludde i solen och nu är jag trött ska du veta! så nu blir det altanen i solen med min kära ipod och den så jättetråkiga och knepiga boken kallocain som vi ska ha läst ut efter påsklovet, bra att börja i tid!  hej på dig!




Alla kommentarer:


Vad har du på hjärtat?



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar: