hela mitt liv har jag väntat på livet

kläder har jag ju shoppat för ett tag framöver nu haha, men skor! ett par tvärsnygga mc-boots och ett par helvita converse sitter inte fel på mina fötter! vill ha ett par hunter-stövlar också, men såna känns det ju som var o varannan människa har nu ju? inte lika roligt eftersom dom ser precis likadana ut allihop.. ska imorrn försöka ta mig in till stan och lämna tillbaka mina stövlar som jag köpte och försöka hitta några snygga mc-boots! ikväll blir det ganska lugnt, malin ville in till gbg kalaset men vi skippa det eftersom det regnar sååååå jääääävla mkt!!!! sol - ja tack!



Alla kommentarer:

Skrivet av: Emelie

dessa hunters ska man ju lätt köpa annars, tror jag ska göra det:

http://www.hunter-boot.com/2/1/Shop-Online/for-FUN/Original-For-WaterAid-Navy/NAVY/W23592_NVY.aspx?pindex=0&sw=W23711

2009-08-15 @ 20:06:24
Hemsida: http://mligertmo.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar: