sommarlovet 2009

jag är jättenöjd med mitt sommarlov! visst, lite mera sol kunde det vart men vafan varför hänga upp sig på solen? lovet började bra med midsommar på orust, överrasknings fest för sara som fyllde 18, underbara dagar i solen, massa trevliga kvällar med gott folk. helt plötsligt fick jag sommarjobb den 8e juli, jobbat varje vardag. hur kul som helst! orust med lisa! orust med malin! massa goa dagar på stan med sandra, lisa och gabbi! härlig tjejkväll hos linnea, tvärskön kväll hos mig! alla kladdkakesmetar som jag o malin gjort men som aldrig blivit någon kaka haha. visst, allt har inte varit bra. men mycket har varit helt underbart! just nu känner jag att det inte kunde blivit mycket bättre :)



Alla kommentarer:

Skrivet av: Sofia

Sv; Ja, de var lika! Men ska jag vara ärlig har jag sett liknande tröjor flera gånger! x)

2009-08-16 @ 21:41:20
Hemsida: http://vivalasofia.blogg.se/
Skrivet av: sandra

Tack för de fina och underbara dagarna med dig den här sommaren! Hoppas vi fortsätter ses lika effektivt fast vi har skola nu!<3

2009-08-18 @ 19:03:05
Hemsida: http://ssomisandra.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar: