who can say if your love grows as your heart chose

det finns de människor som lyser upp din tillvaro. de finns de som tar all din energi. de finns de som ger dig en massa kärlek. de finns de som bara förstör. de finns de som ger och aldrig tar. de finns de som bara tar och aldrig ger. det finns de som finns där när du behöver dem. det finns de som säger rätt sak vid rätt tillfälle. det finns de som du älskar och som älskar dig tillbaka. det finns även de som du älskar men som aldrig kommer att kunna älska dig tillbaks



Alla kommentarer:

Skrivet av: sandra

hoppas jag är en som lyser upp din tillvaro, finns där när du behöver mig, säger rätt sak vid rätt tillfälle, för dig. jag ger dig kärlek och älskar dig min underbara vän. <3

2009-08-26 @ 21:03:08
Hemsida: http://ssomisandra.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar: