Inte min dag helt enkelt!

för det första försov jag mig för att gå på extramatten som jag sen ändå aldrig gjorde nåt på.. världens fuldag, träningsbyxor liksom? och hår som kunde gå och dö. sedan fick jag kramp i armen när jag mockade.. jag har även fått hjärtklappning tre gånger idag, jag visste det! jag kommer dö av svinsprutan!! sen att det blev kaos i ridhuset och att älsklingspållen sträckte sig gör ju inte dagen bättre iaf. det enda bra idag är att jag hann se på one tree hill innan stallet, att mamma hade fixat tacos till middag efter stallet (vilket va underbart!!!) och att äckel-francesca åkte ur paradise hotel! annars hade jag gärna hoppat över denna torsdagen.




Alla kommentarer:


Vad har du på hjärtat?



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar: