all summer long

Usch vilken lång dag egentligen, men vad fort den flytit på ändå. Skola från 8 till 16 liksom, men det gick fort och bra också för den delen. Hade svenska tal om en "rolig" händelse som hände i Kläppen och det kände faktiskt väldigt bra! Cyklade fort som attan hem i snöfallet och vet inte hur många gånger jag slirade hit och dit med cykeln! Och lagom varm var jag ju när jag kom hem.. Sedan äta och ta det lugnt en snabbis för att sedan åka in till scandinavium och Göteborg Horse Show vid 18, riktigt kul var det faktiskt. Imorn blir det heldag med Linda och systeryster, ska försöka se om jag hittar några ridbyxor också.. Hm.. Ett par nya ridvantar hade inte heller suttit fel faktiskt.

Gick upp vid halv sju och har fortfarande inte gott o lagt mig, visst jag ligger i sängen, men inte har jag somnat.. Istället fastnar man framför datan!! Nej nu får jag skärpa mig, ska ju faktiskt upp om sex och en halv timme.. puss på den



Alla kommentarer:

Skrivet av: Leia

Jo tack, dagen var bra. dindå?

Sov gott du med!

2009-02-20 @ 00:31:10
Hemsida: http://onlyforever.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar: