all the small things

Tråk dag, var seg som fan i morse och sen så skulle hunden va jobbig så jag blev lite sen, förlåååt Lisen (A) Första lektionen var engelska och vi fick nån bok som vi skulle läsa, rätt okej förutom att jag höll på att somna.. Sedan äckellunch och sedan matte istället för svenska helt plötsligt? Sedan idrott som jag inte va med på eftersom jag känner mig förkyld, IGEN! Stack tidigare från gympan och åkte till stallet, där jag hade sällskap av en söt liten unge! Hon följde med mig överallt och ville "kolla på" ;) En som har en häst i stallet, hennes lilla dotter var det som följde efter mig, ingen nån random unge bara haha.

Rätt soft, har bara en läxa denna veckan! Ett svenskatal på två minuter om något roligt typ. Jag ska nog ha om när jag åkte störtlopp rakt i sanden och jag flög in i gungorna uppe i Kläppen :D

En liten veckoplanering..
Tisdag: skola och stallet
Onsdag: ?
Torsdag: ska hålla ett tal om nån rolig grej på svenskan.., Göteborg horse show på kvällen!
Fredag: Göteborg horse show hela dagen med systeryster och Linda!
Lördag: Model Lab vid elva med Lisen och Gabbi :D stallet och kvällen - LISA :D<3
Söndag: ?



Alla kommentarer:

Skrivet av: lisa

vadå "Lisa?" haha, de ska va "LISA :D" ! pussis

2009-02-17 @ 19:10:53
Hemsida: http://lisasa.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar: