en onsdag för ovanlighetens skull

Nu är jag färdig med svenskatalet och har precis övat en gång och det blev lite under 2 minuter. Rätt bra! Ikväll så har jag pratat med Daniel som är i Thailand och där har dom ju typ bara 30 grader, inte alls lite skillnad från typ 5 minus som vi har här.. Jag vill resa! Aja, farmor var här också och lämnade den bärbara datan som jag ska ha! Så skönt att äntligen kunna skriva skolarbeten och sånt när jag vill och inte bara när pappa är hemma. För vi har inget word på den stationära och jag har inte orkat fixa, massa strul med den datan bara! Nu ska jag sova tror jag, värsta tidigt imorrn. Börjar klockan åtta och slutar fyra.. På kvällen är det horse show! puss o godnatt



Alla kommentarer:


Vad har du på hjärtat?



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar: