en torsdag på sportlovet!

Idag var det först klippning, det blev kortare, lite snelugg, lite uppklippt, lite kortare! Jag är nöjd! Sedan lunch på johnséns med pappa, mys :D Sedan stan och heden med Sandra! Skridskor ofc!! Haha och vi var grymma, det var bara jag som trilla en gång haha. Efter typ en timma på isen gick vi till Fröken Olsson och fikade! Varm choklad, kladdkaka och vatten ;) Bussen hem och sedan letade vi igenom halva mölnlycke efter godis, närmare bestämt center. Till slut hitta vi! Sedan hem och äta middag och sen till stallet och nu är jag hemma typ!

Jag och Sandra!



Alla kommentarer:

Skrivet av: Sandra

Thanks for this wonderful day darling! <3

Anna vet du vad? jag fick ett mail från regeringen

idag! det stod "NY LAG; anna & sandra måste ses snart, SNART igen!" hihi, en jävligt bra lag :)<3

2009-02-13 @ 09:37:23
Hemsida: http://ssomisandra.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar: