i want it that way

Ganska okej dag, läste bara i våran bok på engelskan, lunch och sedan projektarbete och sist idrott och vi ägde alla! Spelade innebandy och vårat lag hette ALG! Köpte lite godis på vägen hem och jag är happy, ledig imorrn! Då blir det solning och pluggning! Och på onsdag får jag förhoppningsvis pengar, och det blir stan på torsdag med projektarbetet. Vem vet vad som man hittar då? Måste iallafall ha ett cerat till läpparna, alla "mina" är slut och apotekets nya Nueva verkar super. Nu ska jag nog hämta mitt godis och kolla på tv kanske, puss så länge.



Alla kommentarer:

Skrivet av: josefin

sv: tack sötnos=) prenumerera på varandra kanske?:)

2009-02-23 @ 16:35:44
Hemsida: http://sameoldstories.blogg.se/
Skrivet av: Michaela

okej :) är det mycket pluggande då eller?

2009-02-23 @ 16:55:53
Hemsida: http://mejx.blogg.se/
Skrivet av: lisen

hahaha bääst e vi!! =D tjockis <3

2009-02-23 @ 17:10:16

Vad har du på hjärtat?



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar: