i will be right here waiting for you

Facebook laggar sönder, jag får halva meddelanden på msn och jag är proppmätt! Sportlov äger och jag blev precis utnämnd till snigel av Lisa haha!! Jag har varit värsta duktig idag faktiskt! Upp tidigt (!!!!) och bussen till stallet, rida, bussen till centrum, träffa Gabbi och Lisen vid terminalen, gå till friskis, träffa Kajin, träna en timma typ, gå hela vägen hem med ett stopp på lill Ica och sedan hem. Jag har gått såå jävla mycket idag, känner mig riktigt duktig!! Imorrn blir det soft, hoppas att få sova ut och sedan stan med Lisa där vi ska shoppa, fika, vara bäst och ha kuligast och sedan bio - i taket lyser stjärnorna! Mys på den du! Nu är farmor, farfar och wille här, ciaoo



Alla kommentarer:

Skrivet av: lisen

hahahaha sova länge? =P du tvingar ju upp men pisstidigt ;) men de e bra =) haha <3

2009-02-10 @ 22:50:31
Skrivet av: Anna

lisen: du behöver ju komma upp tidigt (A) haha, kan ju inte sova bort hela lovet!! ;) <33

2009-02-10 @ 23:27:02
Hemsida: http://anoziz.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar: