i taket lyser stjärnorna

Dagen började med att lisen väckte mig precis innan tio då klockan skulle ringa, steg upp och ringde och bokade tid för solning! Sola med Lisen, hem och käka frukost, duscha o allt. Bokade även klipptid imorrn! Vid kvart i tre tog jag bussen till stan och mötte upp Lisa. Vi gick och köpte nytt puder och fransk manikyr-set från Depend på kicks och sedan åt vi på paprika! Myspys och gott! Sedan lullade vi runt lite och Lisa hita en übersnygg väska och skor och sedan drog vi runt och köpte biljetter till bion och sedan satte vi oss på Mackedonken och Lisa fick en överfull glass med chokladsås som hon hällde över i princip hela sig ;) Bion var bra, fast boken är bättre men mysig film ändå, sen ville jag bara hem och krama om mamma (A) Nu ska jag måla klart sista lacket på naglarna och sedan sova. Puss på den




Alla kommentarer:

Skrivet av: Emelie

haha så du satt inte och storbölade som jag då? xD

2009-02-12 @ 10:55:38
Hemsida: http://mligertmo.blogg.se/
Skrivet av: lisa

en underbar dag var det :D<3

2009-02-12 @ 11:10:43
Hemsida: http://lisasa.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar: