love me hate me, say what you want about me

Försov mig en aning imorse, men det gjorde inte så mycket. På engelskan läser vi ändå bara en bok och annars är det projektarbetet som vi håller på med hela tiden. På lunchen stack vi hem till malin och köpte med oss nudlar och macka hehe, gott och man blev mätt och kunde sedan jobba jättebra.. Haha ett tal på matten är jättebra jobbat! Och idag är det torsdag, alltså snart helg!! Imorrn är det tydligen historieförhör på morgonen och sen projektarbete så tar nog med datan, sen spanska och då ska vi kolla på film självklart på español. Nu ska jag hämta lite rulltårta som jag förövrigt fått nån crush på och sen ska jag plugga lite historia, tjingeling & tjingepling



Alla kommentarer:

Skrivet av: lisa

alltså jag vet inte vad som händer men jag saknar dig hela tiden!!!! :(<3

2009-02-26 @ 18:58:59
Hemsida: http://lisasa.blogg.se/
Skrivet av: noelle

åh rullltårta!

2009-02-26 @ 19:12:37
Hemsida: http://noelles.devote.se

Vad har du på hjärtat?



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar: