oj vad fantasin flödar

Nyss hemkommen från Göteborg horse show. Åh vad jag har blivit taggad till att hoppa nu, och köpa massa snygga ridkläder.. ;) Vi åkte in så vi var där när mässan öppnade för att gå runt o kolla när inte alla andra tusen miljarder människor är där och vi hade redig tur. Gick raka vägen till börjes och hitta ett par supersnygga brunrutiga ridbyxor för 300 spänn!! Jag är superglad och nöjd! Men ett av de bästa köpen är nog en sån där huvudvisp typ, en massage grej som man tar på huvudet med. Åhhhhhhhhhhhhhhh vad skönt det är!! Det blev även tre par ridvantar, två ridsport tidningar och en Stallboken. Nu ska jag äta fläskfilé, potatisklyftor med sallad och tzatsiki! Mumsfilibabba, sen väntar Lisen! tjingeling ♥♥

btw så söööööög modevisningen iår, fuck att inte Anna hade den... Dom som gick såg ut som robotar och log inte en enda gång! Urk på dom..



Alla kommentarer:

Skrivet av: lisa

en sån grej på den bilden har vi :)

2009-02-20 @ 23:40:15
Hemsida: http://lisasa.blogg.se/
Skrivet av: Emelie

VARFÖR KÖPTE DU INTE PROGRAM AV MIG

2009-02-21 @ 00:50:37
Hemsida: http://mligertmo.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar: