something going on

Ärligt talat. Jag skrattar nog aldrig så mycket som jag gör när man är med farmor och farfar. Som igår så var dom här och åt mat och så. Så sitter vi där på kvällen och är sociala, pratar och har på teven. Och såna diskutioner som dom har kaningen annan ha. Ojoj haha! Nu kommer jag inte ihåg vad vi prata om men kommer ihåg en sak som var en aning speciell haha. Pappa och farfa sitter och diskuterar, det är reklam på tv men så börjar filmen igen och då säger pappa mitt i diskutionen:
- Han är helt rubbad.
- Nä inte jag. (farfar)
- Nej inte du, han på teven. (pappa)
Snacka om att jag asgarva eller!!! Låter kanske inte jättekul nu, men asså man borde nästan filma när odm pratar. Allt dom säger låter såhär i princip!

Nu har vi också beställt biljetter till Göteborg Horse sShow, blir på fredagen på dagen. Snyft, jag missar skolan (A) Haha, så då blir det hoppningar, hopp clinic med Roffe och massa shopping ;) ♥



Alla kommentarer:


Vad har du på hjärtat?



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar: