teenage dirtbag

Jovars, dagen har varit rätt okej. Har vart på elgiganten och köpt en extern hårddisk på 500GB och en trådlös router men det verkar inte funka.. Så det blir nog ett byte av den imorrn. Sedan käka på Burger King och sedan ut till havet, och just nu är jag riktigt pepp på att antingen resa utomlands en vecka eller att hyra en stor segelbåt en vecka! Tänk er att ligga o glassa på en båt ute på havet när det är strålande sol och inte ett moln på hela himlen och varmt är det. Ohja vad härligt!!




Alla kommentarer:

Skrivet av: Sandra

När du hyrt segelbåten och varit ute på havet i 3 dagar kommer regnet ösa ner.Tro mig! haha <3

2009-02-02 @ 15:32:08
Hemsida: http://ssomisandra.blogg.se/
Skrivet av: tove

jag tror att jag har varit på den stranden till höger! är det grekland?

2009-02-18 @ 21:50:58

Vad har du på hjärtat?



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar: