this is how we party

Mycket att säga, men lite att skriva. Först och främst - sportlov!! Sen - fredagen var absolut bäst! Igår var det stallet och sedan melodifestivalen, rätt soft men var så jävla trött så jag höll på att somna när Caroline af Ugglas sjöng :P Innan melodifestivalen var vi på skybar haha och efter melodifestivalen var jag hos Lisen. Och igår vid 01.00 hade jag inte sovit mer än sammanlagt två timmar sen fredag morgon klockan 07.00. Men ändå kunde jag inte sova länge.. Vaknade i omgångar men gick upp vid halv ett och då kom Johan (min morbror) och Linda på besök :D Sen åkte vi till Båtmässan och jag hittade en übersöt stickad tröja, men nej.. Jag får leta vidare. Sen om ett tag så kommer nog Lisen hit, de är o tränar nu men jag palla inte och hann inte heller för den delen. Förresten så såg vi bde Bert Karlsson och BJÖRN GUSTAFSSON igår!! Haha Bert är tönt, men wtf liksom BJÖRN <3




Alla kommentarer:

Skrivet av: Sandra

svar: Haha, söt är jag knappast! <3

2009-02-08 @ 20:05:19
Hemsida: http://ssomisandra.blogg.se/
Skrivet av: lisa

jag är sååå avis!!!<3

2009-02-08 @ 23:59:07
Hemsida: http://lisasa.blogg.se/
Skrivet av: Gabriella

BJÖRN ÄT BÄST, synd att vi inte tog chansen att gå fram till han men vi så han iaf =) såg han på tv oxå, var med och spelade i beck..

2009-02-09 @ 13:49:59
Skrivet av: Arandur

Hoppas du får en fortsatt trevlig måndag :)

Kolla gärna in min fotoblogg.

2009-02-09 @ 13:55:03
Hemsida: http://arandur.blogg.se/
Skrivet av: m

så fredan var bäst, men det lär dröja innan det blir någon sådan igen....och tröjan JA så kan det gå....

2009-02-09 @ 14:15:05
Skrivet av: lisen

hahhahahah säger bara: VI ÄR BÄÄÄST! =D <3

2009-02-09 @ 20:07:35
Skrivet av: lisen

hahaha =D <3

2009-02-09 @ 20:13:15

Vad har du på hjärtat?



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar: