Lisen gästbloggar ;)

Heej heej =D
Lisen här ;) just nu sitter jag i annas knä framför datorn, på geolektionen... sååå effektiv känner jag. menmen är så seg idag så jag hade inte orkat nått annat ändå =P Jag slutar efter denna lektionen men anna måste stanna kvar och hålla ett fint tal om att hon är lika osmidig som jag =D hahahahah.  jag har precis försökt lura min kära kompis sarah men de gick inte så bra tror jag haha. nu slutar jag så PUSS PUSS PUSS på alla söta människor! <3



Alla kommentarer:

Skrivet av: lisen

hahahhaha och vem är bäääääst (läs sämst? =O ;)

2009-02-19 @ 17:04:33
Skrivet av: Stefanie

Fin header!

Besök gärna min blogg och släng in en kommentar om du har lust, vorre jätte snällt! :)

/ www.stefhunny.blogg.se

2009-02-19 @ 17:08:17
Hemsida: http://stefhunny.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar: