and now it's just a wonderful memory

Jag lever, om än knappt. Med blåmärken här och där över hela kroppen och en knä som är lite skevt, men jävlar vilken vecka! Roligaste och härligaste tiden på länge. Kommer aldrig glömma, längtar som satans till nästa år! Skidor och ett härligt gäng dag ut och dag in, kan det bli så mycket bättre? Nu sitter man här hemma, grått och trist. Allt känns så långt borta.. Var det verkligen igår vi hade så roligt? Satt och skrattade länge och skrattar ännu åt "Gratis påfylling för 10 kronor?!". Ibland är det bra att tiden går fort, men inte när man har skoj. Då ska det tiden vara seg, så man hinner njuta ordentligt. Usch vad jag längtar tillbaka. Lite sympati skulle inte sitta fel, därför tänker jag nu tröstäta lite för mycket godis och kolla på sex and the city. Bara för att. Puss på vecka 3 och alla underbara som var med - Kläppen 2009 - bäst! ♥



Alla kommentarer:

Skrivet av: Sandra

Sympati i mängder från lilla mig! hah :)<3

2009-01-18 @ 17:10:16
Hemsida: http://ssomisandra.blogg.se/
Skrivet av: lisa

svar: jag vet inte riktigt när jag blir frisk och denna veckan kanske det räcker med solning?, jag tror jag kan på onsdag? pusspådig

2009-01-18 @ 17:28:36
Hemsida: http://lisasa.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar: