björn i mitt hjärta

Jag har hållt igång sen sju imorse och jag e typ inte trött. Känner mig snarare rätt pigg faktiskt! Ändå somnade jag säkert inte förrän halv två inatt, eftersom jag glömt mobilen hos Lisen så kände jag mig helt tom :/ Sov jättedåligt, och vaknade en halvtimma innan mamma skulle väckt mig egentligen bara för att jag trodde att hon skulle glömma o väcka mig! Jag brukar ju vanligtvis ha mobilen som alarm, men nu hade jag ju inte det.. Usch, men nu är den tillbaka :D

Började vid typ nio imorse med sista företagsekonimiprovet för denna kursen. Nu är det väl bara vänta o se hur många bokstäver betyget innehåller ;) Slutade tre, gick hem. Käkade pizza, mums! Sedan stallet, lite långtråkigt typ.

Imorrn börjar jag kvart över åtta, fast ska till tandläkaren i Mölndal vid tio så farmor kommer o hämtar mig :D Snäll är hon! Så missar spanskan *synd om mig* eller inte hehe. goodnight




Alla kommentarer:

Skrivet av: lisa

haha, såg du också idrottsgaalan? fan va björn är bäst xD

2009-01-20 @ 17:31:14
Hemsida: http://lisasa.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar: