brrunett i brr brr land

Nu har det hänt haha, nu är man brunett! Blev väl lite som en impulsgrej när man är i stan med härliga tjejor ;D Sista dagen på lovet e det nu också.. Usch, men den har vart skoj! Först upp klockan nio, snoozade till halv tio ;) Sen sola med Lisa, sedan möta upp Malin, Gabbi och Lisen på bussen in till stan. Kollade runt och köpte superstarka tuggugummi på Lagerhaus. Sedan Stadium och köpte halsgrej och skidstrumpor. Det är tydligen 20 minusgrader där uppe, brr brr. Sedan köpa en ny svart kofta på JC eftersom mamma torktumlade min "gamla" som jag köpte i fredags ;) Köpte även fem kollegieblock till skolan, här ska det pluggas! Och mellan allt detta så sprang vi mest runt och prova kläder och käkade mat på mackedonken :) Sedan hem och fixa fler linser och sedan bussen hem, hemma en stund och sedan bussen till centrum, köpa hårfärg sedan bussen hem till Malin. Färga håret (:D:D:D) och sedan hem, och nu är jag hemma!

Bjuder på ett smakprov, bättre bild imorrn typ ;) pusss



Alla kommentarer:

Skrivet av: LISA

då vill jag att det kommer en bild till så man ser bättre :D<3

2009-01-08 @ 16:13:05
Hemsida: http://lisasa.blogg.se/
Skrivet av: Sandra

Skit snygg såhär iaf! :D längtar efter en bild när man ser bättre! ;)

2009-01-08 @ 16:59:44
Hemsida: http://ssomisandra.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar: