gott nytt 2009!

Nu va det längesen jag skrev! Men har inte hunnit eller orkat ;) Men nyår var toppen, och nu är 2009 här. Känns helskumt, året har gått såå fort så jag vet inte vart det tagit vägen?! Jag kommer ihåg förra året när jag var i Kläppen som om det var igår, sista terminen i nian, skolavslutningen, hemliga festen, sommaren, börja gymnasiet, höstlovet, spanien, jul, nyår. Är nu inne på mitt sjuttonde år också!

Idag har jag vart i stan med sötaste Sandra! Vi shoppade och hade roligt :D Jag köpte först ett par svarta tights med zip där nere på H&M för 98kr, sedan en jätteskön kofta från JC, svart för 199kr, tofsar på Glitter för 16 spänn och ett par beiga chinos på Gina för 199kr. Och lätt att jag ska köpa ett par rosa, typ ljus laxrosa och även ett par ljusblå! Tänk typ jättebrun och vita skor och ett vitt linne. Sommarläckert!

Efter stan åkte jag hem och sedan åkte jag, gabbi, syrran, linus och linus kompis skridskor på ötjärn. Mysig men satans vad kallt! Ciao so long



Alla kommentarer:

Skrivet av: amilia

Anna: Jo då den är ganska bra. Var bara noga med att bara spraya, inte smörja in :P

2009-01-02 @ 22:32:51
Hemsida: http://miilliisens.blogg.se/
Skrivet av: Sandra

Det var jätte kul igår! :) Vill ha ljusblå chinos. Men är för fet (A) <3

2009-01-03 @ 17:26:23
Hemsida: http://ssomisandra.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar: