i don't believe that anybody feels the way i do about you now

Jag e segast jag vet. Nu åkte äntligen julstjärnan ner, och jag har faktiskt städat lite nu! Allt går om man har bra musik att lyssna på! Vad tycks om nya headern då? Jag e typ nöjd för första gången, och ja nu åkte både spanien, kläppen och Sollid bort. Men jag kände inte för att ha några personliga bilder på headern, istället får det komma personliga bilder i de olika inläggen istället. När jag väl känner för det, orkar aldrig lägga över några bilder :P Nej nu måste jag verkligen äta, snart måste vi ju till friskis. Fusk på dom ska på Oasis!!




Alla kommentarer:

Skrivet av: josse

Älska låten! :D haha

2009-01-26 @ 10:44:34
Hemsida: http://josefineryden.blogg.se/
Skrivet av: Elin

Den där låten är rätt bra:)

Vad är det den heter? I don't believe that anybody feels the way i do about you now? Lite väl långt kanske:p

2009-01-26 @ 19:30:10
Hemsida: http://hagenvald.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar: