ibland kan livet vara jävligt bra

Eller nä men ändå :P Gick och la mig vid tre inatt ungefär och blev väckt av att malin ringde vid tjugo över tio.. Upp käka furkost och sedan klä på sig snabbt för att kolla på Pixbo GF´s gympauppvisning. Var där en o en halv timma ungefär, åh vad jag saknar gymnastiken!! Nu har jag städat rummet och fixat, härligt att få det rent för en gångs skull. Och just det ja, livet kan ibland vara jävligt bra ja! För igår gjorde jag ju slut på typ alla mina pengar, eller nästan iaf. Och jag och Lisa har ju planerat att gå på bio på sportlovet - I taket lyser stjärnorna. Men lite surt när man typ inte har några pengar då. Men till saken, tror ni inte jag hittar ett gammal presentkort på SF Bio?? Jag går in på sf.se och kollar om det fortfarande är giltigt och klart som fan att det finns 100 kr kvar på det :D Snacka om tur! Hittade även två presentkort på IKEA, så jag kan shoppa ändå :D Haha eller ja på SF eller IKEA!

Jag hittade även massa gamla cd-skivor som jag nu sitter o importerar till iTunes och gaah vilka flashbacks man får! Lite lagom sådär! Hits for kids 1 är nog den bästa skivan som finns! Som typ Hanson - Mmm bop, Drömhus - Vill ha dig, Ricky Martin - Maria, Los del Rio - Macarena, Hit N' Hide - Space Invaders och Aqua - Barbie Girl. Hhahahahah jag älskar dessa låtarna!

Nej nu ska jag käka och sen har jag fått med mig Linda till stallet så ska hon rida Py och jag Bonito, mysigt :D Puss på den



Alla kommentarer:

Skrivet av: Emelie

ska se i taket lyser stjärnorna ikväll (bergakungen, 20.50), när du ni? ;)

2009-01-31 @ 15:59:44
Hemsida: http://mligertmo.blogg.se/
Skrivet av: lisa

sv: taaaaaaaaaaack!!<3 :D:D det blev mörk brunt, kanske lite för mörkt? jag blev nöjd faktiskt :)

2009-01-31 @ 20:28:53
Hemsida: http://lisasa.blogg.se/
Skrivet av: lisa

gaaah vilken tur du har! då kan vi ju se på bio ;D:D

2009-01-31 @ 20:32:17
Hemsida: http://lisasa.blogg.se/
Skrivet av: S A N N A

älskar din header sötnos!!

2009-02-01 @ 17:14:26
Hemsida: http://tanzanit.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar: