macka och oboy!

Oj vilken dag! Tre långa filmer, det var inte lite jobbigt kan jag säga. Först en film klockan tio som hette Forbidden Fruit som faktiskt var mycket bra! Sedan snabbt till chalmers där nästa film var som sög så jävla mycket. Fatta ingenting och den va så dålig att jag inte ens kommer ihåg va den hette! Sedan en tredje film vid klockan tre som hette Slumdog Millionare som var jättebra. Men vi hade lite otur så det blev stopp mitt i filmen på typ 25 min.. Sedan bort till mackedonken på kungsgatan, mums :D Köpte sedan försen julklapp till mig själv, rosa bh och trosor, och även två par andra trosor som var på rean för hela 15 kronor styck! Värt eller vadå? De är jättesöta, båda svarta, ena med spets och andra med en söt rosett :)

Blev även en ansiktstvätt, rengöringslappar och Vichy Normaderm dagcreme från Apoteket. Ansiktstvätten och rengöringslapparna kostade 16 kr styck, mycket värt!

Nu sitter jag och äter macka och oboy och ska nog krypa ner i sängen och läsa lite läxa och kolla på tv. Äntligen en tidig kväll. Igår kom man ju hem lite sent, men man har väl bara sig själv att skylla på ;) Man behöver faktiskt kärlek här i livet



Alla kommentarer:

Skrivet av: lisa

naaw, gulligt det i slutet. man behöööver kärlek .

2009-01-30 @ 16:51:40
Hemsida: http://lisasa.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar: