now do your thing girl

Åh vad jag vill ha sommar och sol! Eller bara det blir vår snart så är jag nöjd. Vill kunna ha på mig andra kläder än massa tjocka jackor och vantar och piss. Jag vill kunna ha chinos, linne och jeansjacka och bara svassa runt i mina solglasögon med en glass i handen! Jag vill ligga och pressa under solens vaarma strålar. Nä istället sitter man och skriver på svenska och har massa ångest för massa annat plugg som ska göras. Men nu så ska jag nog göra mig lite mat och sedan skriva lite till för sedan ska jag gå på ett danspass på friskis! Nu jävlar ska vi komma i form för sommaren!


Denna ljusa jeansjacka hade ju inte suttit fel! Från Gina för 299kr, jag ska ha.


Jag har beslutsångest! Jag vet inte om jag vill ha dessa rosa eller i vitt? Men jag måste iaf ha ett par låga, me love!



Alla kommentarer:

Skrivet av: Emelie

jo den jackan är najs, har också spanat in den:)

2009-01-25 @ 16:56:25
Hemsida: http://mligertmo.blogg.se/
Skrivet av: Lisen

löööv kawasaki <3<33<3<3 rosa tycker ja btw =D

2009-01-25 @ 19:30:37
Skrivet av: Lisen

löööv kawasaki <3<33<3<3 rosa tycker ja btw =D

2009-01-25 @ 19:31:18
Skrivet av: Anna

sv: rosa asså? jag tror på båda! :DD

2009-01-25 @ 19:40:05
Hemsida: http://anoziz.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar: