trist tisdag!

Gokväll! Seg dag idag. Fyra lektioner, från tjugo över åtta till tio i fyra. Men vi fick sluta tidigare, typ tjugo över tre istället! Rätt snällt ändå. Åkte direkt till stallet och mockade och red ut. Under tiden pratade jag med telefon med Lisen i typ en timma o tjugo minuter tills min mobil typ dog.. Mysigt att rida ut iaf även fast det va typ tvärkallt och så men ja hästen va glad och det smittade av sig!

Idag har jag vart så sugen på att shoppa! Men på torsdag, då blir det iallafall julklappshandling ungefär en månad för sent med Gabbi och Lisen! Har ju inte hunnit och sen va pengarna slut ;) Inte lätt då! Men nu har jag fått pengar, som kommer försvinna lika fort.. Alltid likadant!



Alla kommentarer:

Skrivet av: lisa

sv: haha, om vi ska :D<3

2009-01-27 @ 22:01:09
Hemsida: http://lisasa.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar: