tro hopp & kärlek

Jag kan sitta och bara titta på min header för jag e så nöjd (Y) Dagen idag har vart okej, först engelska som var tråkig sedan lunch som var helt okej. Sedan svenska som var soft och sist idrott med massa styrkeövningar! Inte så jobbigt, men kul faktiskt tro det eller ej! Har precis käkat och ska nog plugga lite för sedan ska vi träna jag, Gabbi och Lisen! Blir nog gymmet eftersom vi inte kan boka aerobics :/ Mycket träning idag! Really good.

Förövrigt så när vi skulle cykla med så skulle vi förbi Statoil för att pumpa mina däck. Men det är ju fan skitsvårt!! Funkade ju typ inte.. Jag vet, jag är blond. Men jag fattade inte hur man skulle få på den grejjen så det skulle komma luft in i däcket ochi nte utanför. Suck! Nu ska jag kolla runt efter lite snygga kläder på det stora som kallas internet, puss



Alla kommentarer:

Skrivet av: caroline

Det är så himla fint med långt hår, men det är ju snyggt med kort hår också, du får ta och köpa löshår då :) Ja det va härligt och höra! :)

2009-01-26 @ 17:42:13
Hemsida: http://caarolines.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar: