tvåtusennio

Jag har faktiskt kommit på några nyårslöften! Jag ska träna minst en gång i veckan på friskis, dricka massa vatten varje dag, spara minst 200kr varje månad, planera skolan bättre och sova minst 8 timmar varje natt. Det var typ dom som jag kommer ihåg! Och denna veckan börjar det! Hehe, på onsdag ska jag sola och kanske träna med nån om nån vill det? Och så ska jag till stan antingen imorrn eller på ons för att köpa julklappar till Gabbi och Lisen, och måste fixa skidstrumpor och en sån halsgrej (som en halsduk typ) och nån fleecetröja tror jag. Måste även fixa fler linser då de snart e slut. Och så ska jag försöka klippa mig och färga håret och så ska jag till stallet imorrn och på torsdag också. Och jag måste plugga lite företagsekonomi, matten är redan klar faktiskt. Något som är klart redan.. Pusspuss



Alla kommentarer:

Skrivet av: susan & tyra

svar: Hej nu har vi svarat på din fråga i bloggen kika in och titta svaret om du vill ;)

2009-01-06 @ 15:51:40
Hemsida: http://tyrassusans.blogg.se/
Skrivet av: Gabriella

Jag är på nyårslöftet om att träna på gymet en gång i veckan =D Så nu får vi se till att ris köper ett gymkort och sen träna som idioter(alltså Inte sitta i fönstret)<3 puss på dig och ditt nya hår

2009-01-08 @ 21:17:54

Vad har du på hjärtat?



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar: