livet kan vara allt konstigt

Seg dag som var rätt okej ändå. Började med matte, okej det var segt. Sedan geografi där jag och Lisen satt och kom på olika ord på tre bokstäver och även pluggade naturkunskap. Vilket var tur! För annars hade jag failat till max på förhöret som vi hade lektionen efter! Men det gick så bra och jag e nöjd :) Sedan lunch och sedan samhäll och svenska. Fick sluta typ en halvtimma tidigare också, ännu bättre. Eftersom jag skulle träffa Lisa och vi solade och fikade, jättemys :D Och gott! Sedan snabbis till stallet och nu sitter jag här hemma, mätt och belåten igen.

Men fick precis höra att en häst i stallet som jag ridit och tagit hand om en del förut har avlivats idag..



Ge mig? Finns på stylebystars.com och är designad av Lauren Conrad :)



Alla kommentarer:

Skrivet av: lisen

hihi såå kul hade vi på geon hahah ***

ursöt outfit btw! =D

2009-01-28 @ 21:03:08
Skrivet av: lisa

sv: åh, tack anna, du är bättre! <3 jag är jätttenervös haha. längtar till lovet ;D

2009-01-29 @ 21:23:11
Hemsida: http://lisasa.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar: