watch out, here i come

Idag var jag, Lisen och Gabbi i stan. Det var rätt mycket folk och det kändes inte som att det var fredag! Knepigt. Och jag hade typ inga pengar och jag hittade en jättesöt t-shirt på Cubus som jag gärna velat ha med mig hem. Men eftersom jag hade presentkort på Stadium var det där jag kunde handla, det blev ett par träningsbyxor från Puma. På måndag ska jag börja bli duktig, ska gå på Aerobics dans! I need to exercise!

- Kawasaki skor
- Vichy Normaderm
- Nivea hårinpackning
- Matchande bh & trosor (julklapp haha)
- Träningsskor
- Nya jeans skulle inte sitta fel
- En svart tröja/jacka från Rut m.fl

Sen behöver jag klippa mig och ska sola med Lisa nästa vecka också! Varför ska man vara så beroende av pengar..? Nu ska jag fortsätta kolla på Let´s Dance, blir väl lugnt ikväll. Mår inte så jättebra.. P



Alla kommentarer:


Vad har du på hjärtat?



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar: