iq fiskmås

jag har fan iq lika med noll! förut så skulle vi löshoppa hästen och skulle då använda ett långt longerspö, ett sådant som har ett lång snöre i ena änden som man kan swischa till med och som verkligen låter "SNAP". den swischade jag över huvudet och skulle få hästen att gå lite fortare. ehm ja, jag fick ju snarare till det så jag fick den på ryggen. som i filmer när dom ska tortera människor ungefär. JÄTTESKÖNT va det verkligen inte kan jag lova. fyyyyyyffaaan, men aja nu vet jag hur det känns!



Alla kommentarer:

Skrivet av: sandra'

allså exakt så är det här också, du är en av mina bästa vänner. och jag älskar dig enormt, massa kärlek till dig <333

2009-07-03 @ 10:58:38
Hemsida: http://ssomisandra.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar: