mitt livs kärlek, tydligen

jag blev helt ställd när jag gjorde denna quizen. "Vad heter ditt livs kärlek?" på facebook och jag fick detta som svar: "Maximilian betyder "lilla Maximus". De flesta Maximilianar är antingen rika arvtagare. Du känner igen en Maximilan på hans alltför tighta Acne-jeans, bakåtslickade håret samt de två blonda tjejerna på varje arm. Många ser upp till en Maximilan och vill gärna vara som honom. Störst chans att hitta en Maximilan är runt Stureplan, Rivieran eller på en dyr konstauktion på Östermalm. Om du har fått detta svaret heter du antagligen Natascha, Anna eller Karolina."

vadå hur fan vet dom att jag heter Anna??? efter att ha svarat på några ynka ytliga frågor? men tydligen heter min livs kärlek Maximilian och han är tvärrik och det tackar jag ju absolut inte nej till



Alla kommentarer:

Skrivet av: Emelie

jag fick också herr maxi men heter inget av de ;)

2009-07-23 @ 14:53:02
Hemsida: http://mligertmo.blogg.se/
Skrivet av: sandra'

Zlatans son är din blivande man! Han går i sin fars bror och dejtar en äldre brud ;) haha!



- aw, and i love you <3

2009-07-23 @ 15:34:44
Hemsida: http://ssomisandra.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar: