vem kan stoppa mig när jag bara rullar fram

åh va underbart det var att sola! ska lätt sola imorrn också och sen på måndag igen! så jag får upp brännan igen haha. jag ska bli så jävla brun så ni vet inte! fan bara att det ska kosta så mkt.... mer än vad det brukar göra.. bara för att jag inte solar innan tre... suck. imorrn får jag skjuts till jobbet!! liten sovmorgon iaf! sen på fredag är jag ledig och då drar jag o lisa till orust :D och btw så har jag druckit kaffe och det finns fan inget värre. nä tacka vet jag coca cola!




Alla kommentarer:

Skrivet av: sandra'

JAG ÄR STOLT ÖVER DIG! :'D<3 sitter här och fäller glädje tårar nu. !!!! :D



Jag ska vara brunbrunbrun när jag kommer hem från espana landet! :D

2009-07-23 @ 12:42:14
Hemsida: http://ssomisandra.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar: